Gyakori kérdések

1. Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Hol és hogyan lehet regisztrálni?

A főoldal alján, vagy a jobb felső sarkában található „Regisztráció” gombra kattintva lehet regisztrálni. A webáruházban bárki regisztrálás nélkül is korlátlanul böngészhet a termékek között, de vásárolni csak regisztrációval lehetséges. A regisztráció nem von magával vásárlási kötelezettséget. 

A regisztrációt a vásárlás közben is megteheted. Amennyiben már nem szeretnéd folytatni a vásárlást, a „Pénztár” gombra kattintva a megjelenő oldalon a szállítási és számlázási adatok megadása mellett meg kell adndod a belépéshez szükséges felhasználónevet, és jelszót.

Miért szükséges regisztrálnom?

A regisztráció a megrendelés teljesítése szempontjából nélkülözhetetlen, így nem kell minden vásárlás alkalmával megadni az adataiadat. A regisztráció során megadott adatok eltárolva maradnak, amelyek a későbbiekben bármikor módosíthatóak. Amennyiben szeretnél feliratkozni a hírlevelünkre, a regisztráció során megteheted. Regisztrált felhasználóként elsőként értesülhetsz az akciós ajánlatainkról. 

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

A főoldal alján, vagy a jobb felső sarkában található „Bejelentkezés” szövegre kattintva megjelenő oldalon, kattints az „Elfelejtett jelszó” gombra, majd a megadott email címre elküldjük az elfelejtett jelszót. 

Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataim?

Bejelentkezés után, automatikusan megjelenik a „Felhasználói információik”, ahol az adataidat bármikor módosíthatod, majd a „Mehet” gombra kattintva mentheted el a változtatásokat. Amennyiben böngészés közben szeretnéd módosítani az adatait, úgy a főoldal jobb sarkában található „Fiókom” gombra kell kattintani.

2. Vásárlással és fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a rendelés megtörtént?

Sikeres megrendelés esetén egy visszaigazoló emailt küldünk, mely minden esetben tartalmazza a megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, a szállítás és a fizetés Megrendelő által kiválasztott módját, a termék árát, és szállítási költséget, valamint az általunk vállalt várható szállítási határidőt. 

Hogyan mondhatom vissza a megrendelésemet?

Keressd ügyfélszolgálatunkat  az info@designstyle.hu email címen, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatnak a további teendőkről. 

Mi az a minimum összeg, amelyért rendelést tudok leadni?

Webáruházunkban nincsen minimális rendelési összeg. 

Hogyan történik a fizetés?

100.000 Ft érték alatti rendelés esetén: átutalással lehet rendezni az összeget vagy készpénzzel fizetni a futárnak. 100.000 Ft érték feletti rendelés esetén: A megrendelt termék bruttó értékének 50%-a előrefizetéssel, majd kiszállítás előtt a fennmaradó 50% fizetése. Előleg fizetés: átutalással vagy banki pénztári befizetéssel. Fennmaradó összeg rendezése: átutalással vagy készpénzben a futárnak. 

Lehet-e hitelre vásárolni?

Webáruházunkban nincs lehetőség hitelre vásárolni.

Lehet-e bankkártyával fizetni?

Sajnos még nem lehet, de igyekszünk lehetővé tenni ezt a fizetési opciót is. 

3. Szállítással és Garanciával kapcsolatos kérdések

A megrendelt termék mennyi idő alatt készül el?

A termékeink várható elkészítési ideje maximum 1-3 hét. Természetesen minden esetben arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban megkaphasd a megrendelésed! Ha nincs időd kivárni és sürgősen szükséged lenne egy termékre, akkor elérhetőségeink egyikén keress meg bennünket és megpróbáljuk teljesíteni a kérésed! 

Hogyan vehetem át a terméket?

Budapesti telephelyünkön előre egyeztetett időpontban személyesen átvehető vagy van lehetőség házhozszállítás kérésére is, amely az ország egész területére kiterjed. Bővebb információk a főoldal alján található „Szállítás” gombra kattintva érhető el. 

Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítéskor?

Amennyiben nem tartózkodsz otthon a kézbesítéskor a futárszolgálat időpontegyeztetés céljából keresni fog a regisztráció során megadott telefonszámon. 

Külföldre is kérhetem a szállítást? 

Igen kérhető. Ilyen esetekben vedd fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.


Mit tegyek, ha a rendelésem sérülten érkezik?

Kérünk, hogy átvételkor tekintsd meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés, mert abban az esetben, ha sérülést tapasztalható, azonnal csomagolt állapotban visszaszállítjuk az árut, és esetleges sérülést rendbehozzuk a saját költségünkön. Ha keletkezett sérülés és azt, a kibontás követően lett tapasztalva, akkor részletes képet kérünk a hibáról és megvizsgáljuk, hogy kinek a hibájából származott a sérülés. Abban az esetben a saját költségeden azt vissza kell nekünk juttatnod. Ha a probléma általunk okozott hiba, akkor a terméket, vagy annak hibás részét webáruházunk saját költségén megjavítja, vagy újra cseréli. 

Van-e mód a termék visszavitelére?

A Megrendelő a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben a Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket, miszerint a termék hibátlanul, eredeti csomagolásában becsomagolva visszaszolgáltatja saját költségén a cég postacímére. Természetesen szükségesek a termékről kiállított eredeti dokumentumok is. Amennyiben a termék sértetlenül, csomagolva a szükséges papírokkal csatolva érkezik, úgy megvizsgáljuk, és ha mindent rendben találunk, úgy 30 napon belül a termék ellenértékét visszafizetjük. 

Mennyi Garancia van a termékekre?

A webáruházunkban szereplő összes termékre  2 év garanciát vállalunk. Ez idő alatt egyszer, teljesen ingyen újratöltjük a babzsákot is!

4. Töltőanyaggal, utántöltéssel, tisztítással kapcsolatos kérdések

Mivel van töltve?

Babzsákjaink valamint a párnáink egyaránt polisztirol gyönggyel vannak töltve. 

Mikor kell a babzsákot utántölteni?

A használat során idővel a töltőanyagként használt polisztirol gyöngyök zsugorodhatnak. Ez természetes velejárója a babzsákoknak. Hogy mennyi idő múlva kell utántölteni, az csak a használat intenzitásától függ. Amennyiben úgy érzed, hogy szükség van rá, bátran keress meg minket! Utántöltése egyszerű, a cipzár szétnyitása után betöltheted a kívánt mennyiséget. 

Utántöltéshez mennyi Töltőanyagot rendeljek?

Ha bizonytalan vagy kérj tanácsot, szívesen segítünk! 

Hogyan lehet tisztítani?

A babzsákok tisztítása nagyon egyszerűen történik a külső huzaton elhelyezett cipzárnak köszönhetően, amelynek segítségével a huzat könnyedén leszedhető a babzsákról. Anyagaink 100 % pamutból készülnek, így mosógépben 30 C-on moshatóak. 

Hogyan kérhetek segítséget?

Ha bármilyen kérdés felmerül, szívesen segítünk!

Elérhetőségeink:
Mail: info@designstyle.hu
Mobil: +36 70/7739398

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz